
Analyse og innsikt
Vi tror det er helt nødvendig å kjenne både seg selv og landskapet man opererer i svært godt. Vi leverer eksterne perspektiver som gir ny innsikt og kunnskap ledere bruker til å ta retningsvalg for sin bedrift.
En strategi definerer veien til et mål, og bør ta utgangspunkt i en god analyse som identifiserer de mest sentrale problemstillingene en virksomhet står overfor.
Gjennom å undersøke målgrupper, kanaler, konkurrenter og ressurser skaper vi grunnlaget for å sette kommunikasjonsstrategiske retninger som understøtter selskapets forretningsmål.
Slike analyser er også aktuelle for å bedre forstå hvilke utfordringer som må håndteres i enkelte situasjoner, som ved oppkjøp, endringsprosesser, produktlanseringer og mer. I vår løpende rådgivning gir vi slike analyser og eksterne perspektiver til ledere og organisasjoner som står i krevende beslutningsprosesser.
Mørland & Johnsen har over flere år utviklet egne modeller og metoder for kvantitative og kvalitative analyser som vi tilpasser våre kunders behov.

Ta kontakt hvis du ønsker mer informasjon!
Marius Vegheim
Daglig leder
+47 994 39 850
mve@morlandjohnsen.no